sunnuntai 24. elokuuta 2014

Vieraita Espanjasta :)

Moikka! Saimme kesällä jumppavieraita Espanjasta, joiden vierailusta tytöt kirjoittivat...

Maanantaina treenien jälkeen menimme Lahjalle espanjalaisvieraitamme vastaan. Siellä perheet ja tytöt tutustuivat toisiinsa. Perheet kyyditsivät tytöt kotiin ja kotona esiteltiin talo, pelattiin, annettiin tuliaiset ja syötiin ja suosikiksi selvisi ehdottomasti karjalanpiirakat. Aamulla tytöillä oli Saaran, Evan ja Gemman pitämät treenit. Rankkojen treenien jälkeen menimme syömään Tårgetiin, ruoka oli hyvää. Menimme myös katsomaan Turun Tuomiokirkkoa, jonka jälkeen alkoi satamaan. Nuorimmat tytöt ja valmentajat menivät autolla ja loput tytöt kävelivät Caribiaan. Menimme kodin kautta Nooran luokse viettämään iltaa. Ilta meni myöhäiseksi ja osa tytöistä nukahti jo autoon.
Keskiviikko aamuna lähdimme aikaisin ukkopekalla Naantaliin. Kiertelimme hieman mm. kirkossa. Menimme syömään Rantaravintolaan. Ruoka oli erittäin hyvää. Ruuan jälkeen kävelimme Muumimaailmaan, joka oli varmasti kaikille, varsinkin nuorimmille vieraillemme mahtava kokemus. Osa tytöistä vietti illan Elsan mökillä uiden, saunoen ja hyvin syöden. Kotiin palattiin vasta kahden aikaan yöllä.
Torstai aamuna meillä oli varattuna opastettu kierros Turun Linnassa. Kierroksen jälkeen kävelimme Aurajoen rantaa pitkin, otimme matkalla vähän kuvia. Söimme Forum Marinumissa lounaan. Kävelimme keskustaan shoppailemaan, josta menimme kotiin valmistautumaan illalla järjestettävään esitykseen. Espanjalaisilla oli muutama hieno ohjelma esitettävänä niinkuin muillakin Lahjan joukkueilla. Kaikkien esitykset olivat tosi upeita.
Perjantai aamuna meillä oli toiset treenit Saaran, Evan ja Gemman vetäminä. Treenit olivat tosi hauskat, kokeilimme uusia nostoja. Menimme toisen kerran syömään Tårgettiin, jonka jälkeen suuntasimme uudestaan shoppailemaan. Menimme kotiin valmistautumaan Farewell partyyn. Juhla oli erittäin mukava ja muistelimme viikon tapahtumia. Lauantai aamuna saatoimme tytöt Lahjalle bussiin. Jouduimme hyvästelemään nämä ihanat tytöt, mutta onneksi pääsemme heidän luokseen Espanjaan. Viikko oli kaikkien mielestä paras ja ikimuistoisin viikko ikinä.